Lotta Ihse är naturguide och skogsbadsguide och har många års erfarenhet inom kommunikation och marknadsföring.
Jag drivs av att förbättra och förändra för att åstadkomma och se resultat. De senaste sex åren har jag drivit eget företag med målet att få människor att återknyta till naturen och öka förståelsen för att vi är en del av den. Jag är mest stolt över min bakgrund inom skogsbads- och naturguidning, som marknadskommunikatör för Naturturismföretagen och hållbarhetsmärkningen Nature’s Best, samt mitt ideella engagemang i Skydda skogen och Medveten konsumtion. Jag är oerhört stolt och tacksam över att få arbeta med Naturarvet! Mitt mål är att jag tillsammans med dig får möjlighet att förvärva de sista oskyddade gammelskogarna i Sverige för att bevara dem för all framtid. Träden och många livsviktiga arter har ingen egen röst i vårt mänskliga samhälle. Jag vill använda mina trettio år av erfarenheter inom kommunikation och marknadsföring att ge dem en chans att höras.
Pamela Groop är en syftesdriven kommunikatör med passion för naturen.
Jag är kommunikatör och diplomerad hållbarhetsstrateg med en stark drivkraft att skapa verklig förändring. Med över 15 års erfarenhet har jag skapat engagerande kampanjer och partnerskap för ett antal större insamlande organisationer. Naturen är en passion, och hjärtat klappar extra för skogens stillhet och kraft. På Naturarvet kombinerar jag min kreativitet och strategiska skärpa för att lyfta gammelskogens ovärderliga värde och bidra till att bevara den för framtiden.